Stresstisdag!

Om det var chillmåndag igår så kan jag meddela att det varit stresstisdag idag! Hann plugga inför opponeringen på förmiddan, efter det fick jag skjuts ut till Hammarö där jag var på förflyttningsutbildning (inför sommarjobbet)  i några timmar. Väldigt intensivt och mycket att ta in! Träffade Julia där också så vi skjutsade hem henne när Alfred hämtade mig. Efteråt var jag riktigt trött och slö. Hungrig som tusan också då jag inte hunnit äta så mycket mellan allt. Fick bli massa mat när jag kom hem. Har även hunnit plugga en del nu på kvällen också. Snart blir det något att äta igen och sen tror jag att jag bara tar en kväll framför tvn eller så. Ladda upp inför opponeringen imorgon! Hoppas vi inte blir sågade totalt :P
 
 
 
 
Underbara älsklingen som är så snäll och skjutsar och hämtar mig när det behövs:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0