Regnet det bara öser ner!

Måndag igen! Regnig dag rakt igenom. Perfekt pluggväder. Slipper man ha dåligt samvete för att man inte tar vara på det soliga vädret. Nu kan man med gott samvete sitta inne och plugga! Väldigt bra tycker jag! Däremot var det stort minus när jag gick till skolan. Blev pisseblöt:/
 
Sista spurten nu med B-uppsatsen! Misstolka mig rätt, men det ska faktiskt bli skönt när det är över! Sen är det en pytteliten uppgift kvar i PPU:n och sen är det lov och jobb som gäller! Fick reda på att jag äntligen kan hämta mitt schema inför sommaren nu också, så det ska jag passa på att göra imorgon! Spännande!
 
Nu håller jag på att städa och tvätta! Skönt att få iordning lite i hemmet. Känns som hemmet varit ett enda stort kaos de senaste dagarna!
 
 
Ungefär så här kände jag mig när himlen öppnade sig förut när jag gick till skolan! Fast hade vattentäta skor och ett paraply som tur var! Men skulle nog ha satsat på regnjacka också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0