Man mår som man förtjänar!

Det blev att vi grillade igår! Hur fint väder som helst. Vi blev ett gäng också. Runt 10pers. Snackade, åt, drack gott, spelade kubb och när det blev kallare gick vi in. Det droppade av folk lite titt som tätt, till slut var det bara jag, Alfred och Lisa kvar. Vi tjötade som bara den. Vi hade så kul att hon gick hem 5.30 imorse! Det var inte dåligt alltså! Kvalitetstid verkligen! Synd att hon ska flytta nu snart. Men är ändå glad för hennes skull:) Vi får åka och hälsa på varandra:)
 
Jag har verkligen varit bakis idag. Herrejösses! Alfred brukar må sämre än mig, men idag var det tvärtom. Kände mig till och med full när jag vaknade. Då är det illa! Alfred bara skrattade åt mig för att han tyckte jag va så rolig. Så seg är bara förnamnet av vad jag har känt mig idag! Sovit lite då och då. Har pluggat lite idag också, annars har det mest varit att titta på tv eller ringa nära och kära :)
 
Viktoria var en av dem som var med igår :)
 
Helena och Henke var också med :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0