Gårdagen

Igår kändes det verkligen att det var måndag! Hua alltså :/ Riktigt seg dag hela dagen. Kändes nästan som att jag lika gärna kunde ha sovit igenom hela dagen! Men det tycker jag brukar vara typiskt för måndagar!
 
Såg att jag fått fulaste brännan från när jag satt ute och pluggade igår. Så typiskt att jag alltid bränner mig, oavsett!! Samma sak varje år! Smörjde in mig i ansiktet där jag brukar bränna mig mest, men såklart brände jag mig på bröstet istället! Blir att dölja bröna framöver, haha! Ser inte allt för trevligt ut!
 
Blev att åka till Hammarö en sväng igår kväll! Blev att vi kom hem med sex nya stolar! Hihi :) Så nu står de här hemma och ser fina ut! Billigt kom vi över dem också, precis så det ska va! Älskar fynd! Får se vad som sker med de andra stolarna. En gick ju sönder, så den fick slängas, men de andra åker nog ner i förrådet tills de säljs. Ska ta kort på dem innan bara! När bordet är målat i vitt tror jag det kommer bli hur fint som helst. Ser ju bättre ut redan, men vi har ändå pratat länge om att måla och slipa bordet.
 
Kul med små projekt hit och dit! Gillar när saker och ting får ta sin tid! Att det händer lite saker pö om pö!
 
Så här fint blev det! Fick ändra färgerna lite då lampan gjorde så allt såg orange ut. Detta är mer likt hur det ser ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0