Fredag

Vaknade av ett ryck mitt i natten och trodde jag hade försovit mig. Slängde mig över Alfreds ben för att nå mobilen och se vad klockan var. 4.40 visade klockan! Cooooome on!! Vad fasen! Hatar sånt. Som tur var somnade jag om väldigt fort. Tror det bottnade sig i nervositet för jag skulle gå brevid inför sommarjobbet. Jag kom i tid och det gick jättebra! Jobbade mina första timmar själv också medan de andra var på APT. Var helt slut efteråt. Var koncentrerad till max hela dagen. Blev inte bättre av att årets hittills varmaste dag skulle komma idag. Kvavt som tusan var det. Dessutom hade jag ju såklart klätt mig efter hur vädret var imorse, vilket inte var så varmt som det var på eftermiddagen. Jag erkänner, jag är dålig på det där med att klä sig efter väder. Eller är rättare sagt duktig på det i stunden, men brukar ofta vara helt fel sen ändå! Haha. Var helt död när jag kom hem. Slängde av mig de varmaste plaggen och vilade tills jag var i normaltemperatur igen. Var så varm innan att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Dagdrömde om att få bada i en pool och dricka litervis med vatten. Dagen har bara vart lugt efter det. Ätit mat och gått kvällspromenix :) Nu ska jag sova, är ju en dag imorgon också!
 
You ande me♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0