Chillmåndag!

Har varit en rätt lugn dag. Idag skulle vi skicka över vår B-uppsats till alla andra grupper i våran kvartsgrupp och sen till vår examinerande lärare. Man har en grupp som man opponerar mot som man ska fokusera på och sen ska man komma med tillägg på de andra arbetena om man har något man känner för att ta upp. Så idag har jag suttit och läst ungefär 120sidor, alltså alla i våran grupps B-uppsatser! Intressant läsning men oj vad trött jag känner mig i huvudet nu. Ska bli skönt att det snart är över!
 
Blev en promenad med Moa och Gaj på kvällskvisten sen! Precis vad jag behövde. Gå av mig lite, bli lite piggare efter all läsning och sen var det allt kul att tjöta med goa Moa också :) Intensiv pratstund under promenaden blev det, men skönt att vi båda älskar att prata då:) Lagom tills vi sa hejdå började det regna, så hade verkligen tur i oturen! Blev blöta, men skönt att det inte började innan! Jag hade solglasögon på mig också, så kände att jag inte hade tajmat det där så bra, haha! Var ju tvungen att ha dem på mig också eftersom de fungerar som mina glasögon;) Men men, gick bra ändå;)
 
Alfred diskade förut och jag lagade maten. Var ett tag sen jag gjorde maten helt själv. Alfred bara överöste mig med komplimanger för att det var så gott, tackar för det, men har så svårt att ta emot komplimanger när det gäller matlagning. Vet inte varför, knas det där!
 
 
Så otroligt underbara färger på blommorna :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0