Början på veckan

Har varit en riktigt bra helg över lag :) Filmmys blandat med parkhäng, fest, loppis, pyssel och annat :) Gillar den mixen av olika saker! Men idag var det åter tillbaka till vardagen igen! Cyklade hem till Matilda och pluggade med B-uppsatsen en sväng. Satt ute i tre timmar. Var härligt när solen sken på oss men annars blåste det kallt mest. Resulterade i att jag frös som en tok när jag kom hem. Hade svårt att få upp värmen, inte helt bra än faktiskt. Sitter under filt och huttrar, te har jag druckit också! Här näst får jag ta en varm dusch eller nått! 
 
Idag blir det att plugga enskilt med B-uppsartsen en sväng och sen senare ska jag och Alfred iväg och kolla på lite saker vi spanat in på Karlstadtorget. Får se om vi kommer hem med något fynd! Hade ju vart kul :) Det återstår att se!
 
 
Funderar fortfarande på hur jag vill ha håret när jag klipper mig nästa gång (vilket måste va snart). Många säger att jag ska spara ut, men jag känner för den här frisyren igen eller till och med kortare. Det ska inte va något problem att våga! Hår är ju hår och växer ut. Även detta återstår att se hur det blir! Spännande!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0