A little bit of everything

Kvavt som attan idag. Nu tycker jag åskan kan komma! Nästan ser fram emot årets första åskoväder, hehe. Vet inte varför men det är något speciellt, lite mysigt sådär. Fast varför säger jag så när jag är rädd egentligen? Haha! Har respekt för blixtar, åska och muller. Det är otroligt mäktigt!
 
Var iväg och fixade nytt id idag. Lätt som en plätt och tar bara någon dag innan jag får det. Blir bra det!  Hatar mitt id jag har nu! Ser ut som ett mongo :/ Hemskt är vad det är. Hade superljust hår och svart ögonskugga. Ni kan ju gissa hur den kombon ser ut. Så inför fotot tänkte jag på hur jag såg ut. Mer än vad jag gjorde förra gången! Ingen svart ögonskugga och inget superljust hår för den delen heller! Tycker inte om att man inte får ha glasögon bara:/ Tycker det ser så tomt ut på mig när jag inte har några på mig. Men men, jag tröstar mig med att mitt nya id aldrig kan bli så hemskt som mitt förra! Det är i alla fall en sak som är säker! ;)
 

Den här underbara tavlan finns på ikea! Jag tittar på den varje gång jag är där men köper den aldrig. Varför? Jag har ingen aning. Snål kanske! :P Tycker den är så otroligt fin och dessutom skriker den ju Hanna också! Nää, tror bannimej den ska införskaffas nästa gång vi är där! Lite fjärilar har väl ingen dött av right?;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0