Tired

Som jag skrev förut så har det varit skönt att ha haft en dag hemma. Visserligen behövt plugga och så men ändå riktigt skönt att inte behöva flänga iväg till skolan. Tycker det är mycket lättare att plugga hemma också. Mindre ljud, bara jag och mina tankar. Älskar att sitta och plugga med Alfred i samma rum. Han pluggar på sitt och jag på mitt men ändå kan vi hjälpa varann om så behövs. Dessutom får jag lov att titta på världens finaste och mest underbara människa när jag vill också! :)
 
Har börjat bli så trött på kvällarna nu. Igår somnade jag 22.30. Nu är jag trött också och skulle säkert somna om jag lade huvudet på kudden. Så det får nog bli att sova inom kort. Ingen idé att sträva emot det inte.
 
 
Fick dessa för ett tag sen :) Fina tycker jag! Gör sig inte riktigt rättvisa mot det bruna bordet. Passar mycket bättre på vardagsrumsbordet tycker jag, Perfekta underlägg mot glasskivan vi har på det bordet! Är från Indiska ifall någon vill ha likadana. Finns i två olika färger till! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0