Söndag

Hela helgen har varit riktigt skön! Laddat batterierna inför den kommande veckan. Var ute och gick idag med, ungefär 5km båda gångerna. Riktigt härligt! Vi åkte till skutberget och gick med hundarna, jag och Alfred. Tror däremot det är roligare att gå där på sommaren. Mer liv och så då. Blev mäkta irriterad över att det inte fanns någon soptunna någonstans! Vilket resulterade i att jag fick hålla hundbajset hela promenaden! För inte tänker jag slänga det i skogen när man väl mödat med att ta upp det! Även om jag förstår när personer slänger det när det inte finns någon soptunna att slänga det i! Stor miss av dem där! Till veckan innan Ville åker hem ska vi försöka passa på att åka till Mariebergsskogen och gå samt rundan jag gick med Moa och Johanna igår! :) Ville kommer ju hämtas om drygt en vecka. Kommer bli tomt utan honom sen!
 
Har även hunnit plugga idag, tråkigt på en söndag, men kändes likabra att göra det. Blev att äta våfflor till lunch så det vägde upp pluggandet rejält :) Har också hunnit slänga upp lite fler auktioner på Tradera:) Så köp köp köp, annars hamnar det på myrorna! Fast det gör i och för sig inget heller! Bara jag blir av med det till slut :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0