Solig torsdag!

Idag var det ännu en dag full med plugg, men så är det ju för en student! Examinationen är färdig! Och det gick bra för mig och Sophie! Skönt det! Nu är det tenta imorgon, så får bli plugg på det ikväll. Sen efter det är det helg! Ska bli riktigt skönt! :)
 
Äntligen har det börjat kännas som vår! Solen har varit framme hela dagen! Det är extremt varmt i lägenheten och jag gick med öppen jacka till och från skolan. Nu ska bara temperaturen höjas och snön försvinna! Är så jädrans sugen på att byta ut vinterjacka och skor för vårens jackor och skor! Tycker våren borde rappa på snart! Alfred fyller ju år om inte alls länge! Vägrar att det ska vara snö ute då! Vill se blommor i vägkanterna och fåglar som kvittrar! Inte snö och bitande kallt! Nä. Nu får det allt vara nog!
 
Älskar mitt smyckesträd som jag fick från några vänner för ungefär 1 1/2 år sedan! Använder det dagligen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0