Snart påsk!

Hej och hå vilken dag det varit! Dagen har gått i ett och nu är typ första gången jag sitter ner och tar det lugnt och det är egentligen tid att lägga sig för att sova. Jahapp, det var den dagen det! Men men, sånna är vissa dagar! Har pluggat och nästan blivit helt färdig med min utredning. Bara kika på den en sväng igen och sen skriva ut den. Har även varit och fixat lite påskpresenter till lite nära och kära! :) Älskar att skämma bort de man gillar lite extra! :) Hoppas de kommer bli glada!
 
Har även diskat monsterberget from hell, så mina händer är som stora russin nu. Får verkligen smörja in dem massvis imorgon! Imorgon blir det även att åka mot Skövde! Blev senare än tänkt men ändå inte, haha! Var tänkt ons eller tor. Ska bli så kul! Längtar så! iiiih! Imorgon är det hem till mamma som gäller! Gaj ska få leka med Marley och jag umgås med mamma och syrrorna Linn och Frida! Kommer bli grejt det! Love it!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0