Snart åker vi mot Skövde.


Ska bli så kul att åka till Skövde och träffa alla igen! Blir ju tyvärr lite långt mellan gångerna ibland. Men är så otroligt värt när man ses! Det uppskattar man mycket! Ska få träffa Frida bland andra :) Längtar! Tycker så mycket om bilden på henne. Påminner mig så om hur lika vi är till sättet och sådär:) Biter i kinderna, lånar andras stora tröjor och myser ner sig i soffan :)
 
Ska krama sönder den här sötnosen :)
 
Moster och hennes barn kommer vara i Skövde när vi är där också! Det ska bli riktigt kul! :)
 
Ville killen får vi träffa igen :)
 
Leo killen också :) Han ska förövrigt börja på vattengympa på tisdag. Hur sött är inte det? Kan tänka mig hur det ser ut :)
 
Ska även få träffa Linn och hennes kille Citte! De firar snart 6 månader tillsammans, tycker jag är riktigt kul :)
 
Annie hoppas jag på att få träffa! :) Miss my sisters!
 
Även busungen Ellen :)
 
Fanny sötnosen ska vi också hinna träffa såklart!:)
 
Mummu och Ukki ska vi åka till och hälsa på :)
 
Blir en sväng till Timmersdala för att hälsa på också :)
 
Hoppas på att hinna träffa mamma innan hon åker mot Vänersborg :)
 
Längtar tills vi åker mot Skövde! Man känner att man behöver det i mellan åt! :) Sen får ju folk gärna komma hit också såklart! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0