Skolfri tisdag

Idag har det inte varit någon skola, vilket varit väldigt skönt. Lite för omväxlingens skull. Känns som jag bott där det senaste. Nää, idag har det varit en lugn dag med andra bestyr än skolarbete! Har varit ute och gått olika omgångar med både min vän Jasmine och sen även med Alfred och hundarna. Promenader som verkligen gjort gott! Var helt mosig när jag kom hem. Skönt när det känns så. Däremot tror jag att Ville skulle kunnat gå promenader hela tiden om han fick. Hyperaktiv hund, javisst!
 
Har fått tider nu till att gå brevid inför sommaren också :) Nästa vecka är första gången! Spännande och nervöst men ska bli jättekul att få möjligheten! Lite pengar i kassan är aldrig fel det heller! Inte när vi funderar på lite allt möjligt här hemma som tapeter m.m.
 
Ikväll hade vi tänkt storhandla, men tröttheten föll över oss så tror vi kanske tar det imorgon istället. Men i och för sig så stänger Maxi som vi tänkt handla på vid 22. Så vi har ju tid på oss om vi ändrar oss. Handla måste vi senast imorgon ifall för det ekar väldigt tomt. Fast ibland kan man faktiskt bli förvånad över vad man kan hitta på med de få ingredienserna man har! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0