new week

Idag har jag varit på kurs för det nya systemet Heroma som Karlstad kommun precis bytt till. Ett system där personalen kan lägga sig tillgängliga och så. Kan inte påstå att jag lärde mig så värst mycket. Brukar bli så när det inte är så jättebra föreläsare, men tror att om jag bara får sitta och testa själv så kommer det gå sen! :)
 
Haft väldigt ont i huvudet idag. Hemskt! Var länge sen jag hade sån huvudvärk! Men börjar bli bättre nu som tur är. Tror att jag och mina killar ska ta en sväng i solen sen! Kan vara skönt, lapa lite sol och få frisk luft.
 
Känns konstigt att ha en dag där det inte är så mycket planerat på. Dessutom också när det inte är helg. Jag ser det däremot som ett under. Är så otroligt skönt! Förra veckan var ju verkligen tvärtom, så man får ta vara på dagarna som denna.
 
 
 
 
Gammal bild på mig och Gaj. Vi har nu haft honom boende hos oss i 2 år! Tiden går fort! Ångrar inte en sekund att vi valde att du skulle bli våran! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0