Minikillen :)

 
 
Den här lilla killen kastrerades igår. Hemsk upplevelse för honom säkert men ändå behövligt. Många besök hos veterinären för djuren i Skövde inom släkten. Marley kastrerades, Ville är ju ut och in där ofta med amputering av tå osv. Leo opererades för att ledbandet var av och innan dess en titthålsoperation. Fanny är där också ibland, nu sist för att hon åt råttgift. Gaj däremot har inte varit där sedan förra året då han fick tänderna skrapade. Hoppas det inte händer något mer som gör att de behöver åka dit! Vill verkligen inte mista någon av våra godingar. Var allt för jobbigt när Molly somnade in för lite mer än exakt ett år sedan. Kommer ihåg henne som igår. Hur pälsen kändes, hur glad och busig hon var, men ändå strikt och sa till om de yngre hundarna busade för mycket. Hur mycket hon älskade att äta äpplen, tjockpannkaka, bada och åka bil! En underbar hund som jag kommer bära med mig så länge jag lever. När jag själv ska säga farväl till den här världen, vill jag att du är en av dem som möter mig på andra sidan! Det skulle vara ett så underbart återseende! Åå älskade Molly! Saknar dig något enormt!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0