It´s friday, friday!

Haft en riktigt bra fredag idag! Förutom cykelturen till skolan. Vet inte vad jag tänkte med. 14 minus ute och jag cyklade, precis som jag gör varje gång jag ska till skolan. Jösses alltså! Det fick jag ångra. Kände inte ansiktet när jag kom fram. Hade förfrusit helt. Hemskt var det! Annars har dagen varit bra! Hade föreläsning i skolan om barn och ungdomsutredningar. Väldigt intressant! Jag och Sophie hann även börja jobba på våran utredning som vi har examination på nästa vecka. Gick hur bra som helst att jobba med henne, det gör jag gärna fler gånger! Har så kul tillsammans! Kände verkligen att vi var värda helg efter några timmars intensivt plugg.
 
Här hemma har vi släppt kraven på alla bestyr. Har istället varit myskväll med film, godis och hämtmat. Ibland så;) Även varit ute med Ville och Gaj, fick leta godis i snön och springa efter boll. Två trötta nöjda killar efter det.
 
Nu känner jag mig faktiskt trött, så tror det blir sista promenixen för idag och sen nana. Är ju en dag imorgon också;)
 
Skruttisen♥ Blir mycket bilder på hundarna osv. här på bloggen, men de är ju bara för söta! Can´t help it!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0