:)

Ända sen jag var mindre har jag sparat lappar, bilder osv. som betytt mycket för mig. Oftast får de åka upp på mina garderobsdörrar, eller på insidan av dem i alla fall. Under åren har de tagit borts och lagts till. Med flytt har det blivit att jag gjort nya. Inget som jag gör direkt utan saker kommer upp efter hand. Det är det som gör det så speciellt. Älskar det! En del har inspirationsväggar med bilder m.m. Man kan säga att det är samma koncept jag använder mig av fast med kärlek!:)
 
 
Tycker alla borde ha sånna här väggar. Man blir så glad varje gång man öppnar dem. Har en till vägg med bilder på min andra garderobsdörr. Den är det mest teckningar på som jag fått av mina yngre släktingar.
 
Känner man att man behöver styrka och glädje så är det bara att kolla på mina väggar :) Ler varje gång jag ser på dem!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0