Bra lördag!

Hade en underbar fredag igår med min älskling! Idag har det varit en bra lördag också :) Var ute och gick med Moa och Johanna i ungefär 3 timmar. Gaj var med också såklart :) Vi gick en ny runda som Moa visade mig! Den ska jag gå med Alfred och hundarna någon dag nu framåt! Nu efteråt är jag sådär härligt mosig och trött. Värmer mig under filt! Trodde jag tog bra skor när vi var ute och gick, blev mina walkingskor. Men tji fick jag, de klarar inte riktigt is, så jag halkade runt rätt mycket och sen ramlade jag och skrapade upp båda knäna. Byxorna gick inte sönder som tur var. Men det var allt länge sen jag skrapade upp knäna sådär! Blev en lite flashback från när man var liten.
 
Nu resten av dagen blir det att städa iordning, klippa Gajs klor, gå ut mer med hundarna, baka pitabröd och göra mat. Slutar kvällen med film tror jag :) En härlig lördag helt enkelt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0