Älsklingen min :)

Alfreds födelsedag närmar sig och jag har skaffat en av presenterna han ska få! Hihi! Tycker om lite hemlighetsmakeri! Min älskling förtjänar en riktigt grym födelsedag! Megabra kommer den bli! Världens bästa vän, person och sambo är verkligen värd detta! Efter hans födelsedag blir det troligen någon fest för honom också :)  Dagarna efter han fyllt år ska vi ner till Skövde igen, så då blir det ju att släkten firar honom också! :) Åå, längtar så :) Älskar att se min älskling bli bortskämd av alla som tycker om honom!
 

Min älskade Alfred! Du är så otroligt bra, bäst helt enkelt! Med dig är livet perfekt! Det vill jag också att din dag ska bli! Du är värd det! Du gör så mycket för mig, vill göra detsamma för dig, speciellt på din dag! Ser fram emot det mycket :) Älskar dig sötisnosis♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0