Alfred:)

 
 
Den 6/3 firade jag och Alfred 1 1/2 år som förlovade :) Varje dag sitter ringen på mitt finger som symbol för det du och jag har tillsammans. En oändlig lycka som aldrig försvinner! En trygghet som visar att jag alltid har dig med mig. Jag älskar dig och kommer alltid att göra! Uppskattar dig så otroligt mycket och vill föralltid vara din Hanna. Många tjatar och frågar när vi ska gifta oss, det kommer att ske, men ingen stress till det. Även om jag vill nu på stört vill jag att det ska vara en riktig minnesvärd händelse som man lägger mycket planering vid. Ett tillfälle att med sina närmsta dela den speciella stunden som kommer att vara ett minne för livet. Längtar! Precis som jag längtar till många andra saker  att få uppleva med dig :) Älskar dig Alfred ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0