Superhärlig kväll :)

 
Igår fick det bli att åka ner till stan för att träffa dessa underbaringar:) Henrik och Helena:) Blev att äta på Agapi för att sedan gå vidare en sväng till Bishops :) Var inte så jättenöjd med Agapi faktiskt tyvärr, men ändå kul att testa på. Kändes som jag kunde gjort maten bättre själv. Servetrisen var hemsk också. Gud så jag klagar, men så var det faktiskt. Men var riktigt skönt att sitta ute och äta:) Underbart väder för det! Det var mycket bättre på Bishops sen:) Aldrig varit där heller förut, blev verkligen glatt överraskad :) Jättemysigt och de har verkligen bästa läget i Karlstad. Precis vid älven och kvällssolen ligger på länge:) Underbart vackert! Helena skulle upp och jobba idag tidigt så blev inte en så sen kväll som det kunde blivit;) Men det gjorde inget, får bli någon mer gång:) Jättetrevligt att gå ut och äta så :) Inte allt för ofta man gör det på lite finare ställen. När vi hade vinkat av dem på bussen så gick jag och Alfred en sväng. Förbi Sandgrundsudden och bortåt. Även där var det ju hur fint som helst! Blev kär i den fina omgivningen! Älskar Karlstad på det sättet! Många underbart fina ställen :)
 
På den här bilden ser man min nya frisyr :) Ser bättre ut när det är precis är stylat :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0