Städar och fixar!

Igår var en dag fylld med lite diverse "bra att ha gjort saker". Tvättbärget var så stort att det tog över stora delar av toaletten (skojar inte), så kände att det var dags att tvätta innan den hade  bestämt sig för att ta över hela lägenheten;) Skönt som bara den är det ju när det väl är gjort! Innan är det väl sådär, då det är mycket spring upp och ner i tvättstugan hela tiden. Vi tvättade många timmar och hämtade det sista som hängde på tork runt 1 inatt. En dag i fixartagen igår resulterade i lång sovmorgon för oss här hemma idag. Vaknade inte föränn vid 12. Länge sen det hände kan jag lova!
 
Har varit en rätt lugn start på dagen. Åt frukost och kollade lite på tv. Alfred gjorde sen iordning sig för att åka till jobbet och jag gick ut och gick med Gaj. Är en otroligt varm dag idag, phu! Både jag och Gaj blev trötta av bara värmen i sig. Ska snart ta tag i alla tvättkassar, blev ju en del sen igår. Vika allt och lägga in i skåpen, wish me luck, haha! Det är inte alltid det lättaste! Senare hoppas jag hinna med att diska, damma, dammsuga och annat! Skönt att få så mycket gjort innan helgen så man kan göra något roligare då än att fixa och dona hemma!
 
 
Jag och lillkillen brukar så ofta vi kan mysa i soffan :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0