Prinsessbröllop

Åå så vackert det var! Underbar klänning, fin sminkning och Chris som var så härlig som visade så genuina känslor! Jag är så blödig alltså! Så fort någon pratar om bröllop blir jag nästan tårögd, eller inte nästan, jag blir det!! Idag frågade jag Alfred som tusen gånger innan: "När ska vi gifta oss, ska du fråga mig, eller jag dig? Så jag vet, jag måste veta, jag kan vänta ett tag, men inte förevigt!". Han skrattade rätt gott när jag frågade honom. Men det är ju sant, jag vill gifta mig i framtiden. Självklart vill Alfred det också, men  det är nog bra att han hejdar mig ibland. Han påminner mig om att vi måste spara pengar. Vi vill ju ändå ha ett någorlunda bra bröllop, inte ett studentbröllop med olika nudlar som buffé, nää, någon måtta får det allt va. Men åååå vad jag längtar! Jag tittar på min förlovningsring varje dag och tänker att vi en dag ska gifta oss:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0