Fyndat lite :)

 
 
Dessa köptes för ett tag sen! Tycker de är så fina! Texten är pricken över i! :)
De är köpta på Hemtext!
 
Sitter i detta nu och tittar på både Ellos.se och Hm.com. Funderar på lite grejer jag hittat, exempelvis baddräkt, kjol, skärp, badrumsmatta osv. Får se vad jag slår till på :)
 
Jag och Alfred har börjat titta i secondhand affärer mer och mer. Tycker det är roligt att leta fynd. Igår var vi på Solareturen här i Karlstad igen och hittade en pocketbok för 5kr! Inte dåligt inte :) Var på Åhléns igår också och fann en jättefin väska! Längtar tills jag kan använda den! En lite mindre väska som är mer lämplig vid finare tillfällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0