Söndag

Känner mig lite segstartad idag. Skyller på vädret;) Fastnade i en bok jag läser nu. Sarahs nyckel heter den. Spännande men väldigt hemskt :/ Har drygt 100sidor kvar! Är ju verkligen "sitta inne och läsa väder", känner mig till och med sugen på te som jag nästan inte druckit alls nu när det varit så varmt! Innan jag sätter mig och läser boken igen får det nog bli en promenad med Gaj till affären. Ska skicka iväg några traderapaket! Har minst 10 liggandes som ska skickas iväg inom de närmsta dagarna. Skönt att bli av med dem så de inte tar plats i hallen!
 
Sötiskillen♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0