Soliga dagar

Pappa, Tina och systrarna åkte hem till Timmersdala igår. Känns tomt utan dem. Saknade är vad de är! Dagen innan de åkte hem kom de hem till mig och Alfred på fika :) Tjejerna har pratat varje dag om att få komma hem till oss, så nu var det väldigt glada att äntligen få ha kommit till oss :) Alfred bakade godaste pajen och bjöd våra gäster på! Jordgubb/limepaj med marängtäcke! Smaaarrigt! Hemmagjord vaniljsås blev det till också :) Var inte alls dumt :)
 
Under timmarna de var hos oss hann jag, Annie och Ellen måla naglarna också :) Tjejerna tyckte det var så himla roligt :) Wow sa de när de såg alla mina nagellack :) Det har blivit några under åren.. haha! De räknade dem till och med och kom fram till att jag hade 30 stycken. Inte dåligt inte! ;) Gaj fick en klo målad också, det var väldigt tokigt tyckte de;)
 
 
Sommarfina Ellen :)
 
Underbar promenad vid vattnet på Bomstadbadens camping :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0