En sväng på Ikea :)

Igår umgicks jag och Alfred med dessa två härliga individer :) Henrik och Helena :) Vi åkte först en sväng till Ikea, gick och kikade lite. Vi fann lite smått och gott. Några diskborstar, påsar och världens finaste orkidé :) Superfin verkligen! Så nu hoppas jag den överlever! Det har inte våra andra gjort :( Men nu ska den verkligen göra det, det ska vi ge oss fasen på! Så det så ;)!
 
 
 
Efteråt åkte vi till deras nya lägenhet på Frödingshöjd! Den är på 6:e våningen, jag kan säga att jag var inte lite rädd när jag gick ut på deras balkong. Hua mig alltså! Får jobba med det där med höjdskräcken tror jag! ;)
 
Lägenheten var superfin annars! Känner att jag skulle vilja flytta och förnya mig lite :) Även om jag är jättenöjd med den vi har nu så vet jag ju att vi måste flytta härifrån senast när vi slutat plugga, då detta är en studentlägenhet. Än så länge funkar den i alla fall, men deklart att man hade tyckt det var kul med något nytt och fräscht, ny start på något sätt :)
 
Blev bjudna på rabarberpaj av dem:) Fick även testa chailatte för första gången, kan säga att jag är kär;) Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0