Trött.

Yes, då var det måndag igen då. Har verkligen haft måndagshumör idag. Sådär seg som man brukar vara tycker jag. Sov skit inatt också. Ingen aning varför. Pallrade mig upp tills skolan, började 8.15 ändå, satt där som en zombie och försökte vara delaktig i det som sas framme vid tavlan. Var väldigt intressant måste jag säga, så läraren lyckades verkligen! Märkte att många av mina klasskamrater också hade sovit dåligt. Hm, kanske är något speciellt? Jobbigt som fasen dock. Inte orkat alls mycket idag. Pratat med mamma och mormor, pluggat, diskat och försökt ta det lugnt. Gjorde det mesta för att inte somna. Vill ju sova gott hela natten som kommer! Inget mer jäkla trams, usch, hatar när sömnen krånglar i perioder. Nått av det värsta jag vet. Man blir tokig! Bästa på dagen var promenad med Alfred och Gaj! Rensa huvudet, hålla min älskling i handen och njuta av den friska luften. Det andra bästa var när Alfred och Mikael hade gjort mat. Mumma vad gott det var. Åt som en varg! Medelhavsbiffar i god sås, pasta och stor sallad, to die for♥ De får gärna göra mat ihop resten av veckan, haha! Faaast, jag har ingen lust att diska hela veckan så det får nog bli så att någon av de andra två får diska imorgon och vi andra två gör mat :) Så man turas om lite :)
 
Nu ska jag dricka te och kanske äta en bulle :) Mikaels mamma skickade med en jädrans massa bullar, jag klagar absolut inte ;) Vaniljbullar dessutom, mmmmm :)
 
Me and my love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0