Tisdag

Sov ut idag, skönt eftersom jag sov skit igår. Var i skolan rätt många timmar, hade PPU och arbetade på grupparbete. Sista gången Lina arbetade med oss:( Hon ska flytta ner till Lund. Roligt för henne, men tråkigt för oss! Älskar Lund som stad och skulle gärna själv vilja bo där :) Önskar henne alla lycka i den nya staden! Nu är vi bara fyra stycken kvar i våran basgrupp, från början var vi sju stycken. Blir bara färre och färre, fast på ett annat sätt blir vi närmre också! Gillar min grupp massvis:) Ska arbeta med dem imorgon också och jag ser fram emot det redan:) Hihi!
 
Nu ska jag se på Farmen, haha! Blivigt lite nördig på det! (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0