Tisdag igen

Alltid när man kommit hem från att ha varit borta några dagar så är man så trött. Tror både jag, Alfred och Gaj är det. Lite smått sega sådär. Somnade till och med mitt på dagen, det var länge sen det hände! Men har nog med nackspärren att göra! Känns lite bättre, så hoppas på att den är helt borta imorgon! Om jag ändå hade så tur! Haft lite otur det senaste, så vore verkligen glad om det vore så :)
 
Har pluggat flitigt idag tycker jag allt, så det tänkte jag fortsätta med nu. Har tenta imorgon så det är bara att nöta in det sista. Senare blir det Once upon a time och Farmen igen, följer båda, haha! Så har lite avsnitt att ta igen på Farmen och sen ska vi kolla på avsnitt av Once upon a time som inte sänts än, spännande :)
 
 
Haft den här datorn i många år nu och helt plötsligt lärde jag mig lite nya grejer man kunde ändra korten man har tagit med. Alltid ska man väl lära sig nått nytt, haha! Lite surt bara att jag inte kunnat det innan. Jag ser ju inte allt för vacker ut på bilden, men tyckte min älskling var så fin, så ville därför använda den, my true love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0