Terrible weather !!

 
Usch fy och blä vilket väder det är ute. Dimmigt och jävligt. Snöblandat regn som gör att jag inte kan se något genom glasögonen. Ah yscha vad hemskt! Hann bli irriterad flera gånger medan jag var ute med Gaj. Däremot var det positiva att jag varit och sålt lite kurslitteratur till några tjejer som går terminen under mig. Så nu har jag pengar att köpa ny kurslitteratur, hehe! Ska sälja för ungefär 1000kr till, så 1500 har jag snart sålt för. Det är bannimej inte dåligt! Skönt att få bort gammalt men också att få plats för nya böcker. Annars hade jag snart haft ett helt bibliotek här. Får ju nästan inte plats med några vanliga böcker heller. Jaja, nu ska jag sätta igång och plugga igen. Tenta imorgon it is. Ser fram emot när den är över, för då är det tentafest med goa klassen :) Wiieehoo!! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0