Positive thinking

Blä när saker blir fel, misstolkas. Onödigt sånt. Allt borde vara frid och fröjd jämt. Fast vet ju att det inte kan va så. Men tycker det är ojämt fördelat i världen, all misär och så. Tänker hela tiden att: what doesn´t kill you makes you stronger!! Fy fasen vad stark jag borde vara redan nu. Känns som jag varit med om det mesta. Förundras konstant över hur mycket en människa egentligen kan vara med om utan att gå under helt. Helt sjukt alltså. Tur att jag ändå verkar klara det, trots jävliga nedgångar. Tur att jag har världens bästa pojkvän♥ och andra världens bästa människor som stöttar och finns. Nu det senaste har jag verkligen märkt personer som verkligen bryr sig, tar sig tiden att finnas. Det betyder massvis. Försöker skriva tillbaka och säga fina ord tillbaka. Blir helt varm när jag tänker på det. Tack för alla fina jag har runt mig! Allt det jag får av er, vill jag också ge er, men även till de som behöver det. Sprida all kärlek och glädje! ♥
 
Vill ha en bild där jag ler. Påminnelse att man mår bra av det. Att tänka positivt! Utan det hade inget gått alls. Tack Hanna för att jag är jag och att jag lär mig nya saker och erfarenheter varje dag. Tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0