Nära och kära

Träffade många nära och kära :) Bland annat den här sötnosen:) Mysig som alltid! :) Värmer så i själen när man får träffa alla man tycker så mycket om! En del vänner hann vi inte med, men så är det ibland.
 
 
Så otroligt roligt att Alfreds mormor Britta var där :) Att hon orkade komma! Man får verkligen ta vara på de stunder man har tillsammans :) Jag och Alfred skjutsade hem henne till Småland i mellandagarna :) Alltid roligt att komma hem till henne, som att komma in i en helt annan tid.
 
Linnéa träffade vi också såklart:) Hade planerat utgång på juldagen med henne bland annat, men det fick vi hoppa tyvärr :/ Lite tråkigt! Men blir allt fler gånger :)
 
Rolig bild på Alfreds pappa! :) Något många fick av mig och Alfred i julklapp var kalendrar. Personliga med massa bilder i från 2012. Perfekt julklapp som alla alltid gillar och har användning av :)
 
Leoplutten träffade jag massvis! Tyvärr hade han ont i ena benet så det blev inte så långa promenader som det var tänkt, men desto mer mys tillsammans inne istället :)
 
Mamma, Marley och Leo träffade vi givetvis :) Tror bannimej Marley är den bästa katten någonsin! Den katten är jag aldrig rädd för, använder aldrig klorna till att rivas eller så. Perfekt katt för mig med andra ord :) Bara mysig :) Går superbra ihop med hundar också!:)
 
Linn :) Så otroligt fin bild på henne! Umgåtts med henne och hennes pojkvän. Roligt att få lära känna honom mer:) Jättetrevlig kille!
 
Sov över hos pappa och systrarna i mellandagarna! :) Var år och dar sen! Spelade spel och massor mer:) Fick hur mycket fint som helst av dom i julklapp!:) Innan vi åkte hem till Karlstad igen var vi hemma en sväng hos dom och fikade också :) Annie och Ellen hade bakat söta cupcakes helt själva:)
Alltid kul att träffa Annie och Ellen! Lika intensivt varje gång;) Helst skulle Ellen aldrig sova och bara göra massa saker hela tiden;) Vi åkte skridskor när vi var i Timmersdala:) Var ovant då det var några år sen sist, men var kul att prova:) Nu har jag köpt rosa skydd till skridskorna också, hihi :)
 
Fanny är lika söt som vanligt. Så otroligt roligt att se när både människorna och hundarna visar med hela sig att de blir så glada när vi kommer :) Klippte klorna på Fanny när vi var där också! Stort framsteg! Första gången som det gick riktigt bra! Kul :)
 
Bild från i höstas, men den får ändå vara med för att visa mummu och ukki :) Mina älskade morföräldrar! Älskar att vara hos dom!:)
 
Pappa :) Även om vi inte träffas så ofta så är det kul när vi väl gör det :)
Uppskattas!!
 
Träffade moster, mina två kusiner och deras kompis Ida (som är på bilden). Men hon är oftast med när de hälsar på, så hon känns som en kusin för mig också :) Jättekul att få umgås med dem:)
 
Herrejösses vilken gammal bild. Från 2010,precis när vi flyttat in. Inget ser ut som det gör nu, allt ändrat!
 
Oskar var med när vi körde ner till Skövde nu i jul. Vi skjutsade honom till Hjo! Det var en rejält packad bil vi åkte i. Inte en enda pinal till hade fått plats, det kan jag lova!
 
Bild från i somras. Alla mina fyra systrar träffade jag:) + Alfreds syster, som känns som en syster för mig också :)
 
Har inte bilder på alla jag träffat, synd det. Men roligt som bara den har det varit att träffa alla! Hälsade på Caroline nu också! Första gången jag träffade henne sen hon flyttade till Skövde. Jättefin lägenhet och roligt att bara sitta och tjöta :) Hoppas det blir fler gånger!!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0