Mitten av veckan

Idag blir det att plugga med basgruppen, vi måste bli färdiga idag så det är bara att ge järnet! Vi ska förbereda en redovisning på 45 minuter, så vi måste komma på riktigt bra ideér så våra klasskamrater inte somnar, haha :)Efter skolan ska jag iväg och träffa Viktoria och även Jenny om hon ville hänga på :) Blir fika eller äta tror jag :) Ska bli supertrevligt! Har inte träffat någon av dom på ett tag nu, så det behövs! Vi ses ju på fredag också, men det kan va kul att även ses innan :) Hihi!
 
De här fina ljusstakarna fick jag och Alfred av pappa, Tina och syrrorna:) Så otroligt fina! Både jag och Alfred blev jätteglada! De passar perfekt nu i fönstret efter att all julpynt försvann;) Vi älskar ju att tända ljus, så de passade oss perfekt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0