last few weeks

Yschabyscha. Alldeles för långt mellanrum igen. Fy på mig. Nästan haft ågren över att jag inte skrivit något. Inte har jag skrivit i min traditionella dagbok heller. Tror jag börjar bli knäpp snart. Haha! Massor har hänt sedan jag skrev sist. Julafton, mammas och mormors födelsedagar, nyår, min och Alfreds dag och mycket mycket mer :) Berättar mer efter hand! Bilder kommer också lite pö om pö :)
 
Gaj tyckte det var skönt med lite omväxling och komma hemifrån. Därför var det perfekt för honom att vistas i Skövde lite :) Lekte med de andra hundarna och även mammas och deras katt :) Ibland sov han över hos mormor och morfar utan att vi var med, det tyckte han var skönt, men oj så glad han blev när vi kom tillbaka igen :) Så söt vår lilla kille :) Nu är vi alla hemma igen och åter tillbaka till lugnet. Gaj strosar mest runt och njuter av livet. Kanske vi alla borde ta efter honom lite mer i våra liv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0