Klassfest

 
Var klassfest igår hemma hos Hanna och Petra :) Hade hur kul som helst! Tur att dagen slutade bra i alla fall. Hade nämligen världens konstigaste dag innan. Haha! Började med att jag pluggade det sista på tentan jag skulle ha på eftermiddagen. Var supernervös inför den. Gick till skolan för att skriva den. Kändes helt okej efteråt. Skön känsla för en gångs skull! Men jag ropar inte hej än. Får se hur det gick när resultatet kommer. Efter det var jag trött som bara den! Jösses alltså. Inte hade jag tid att vila heller. Det var bara att sätta igång att äta. Alfred hade gjort pannkakor, mums! Efter det skulle jag göra iordning mig. Inget gick som jag ville. Letade febrilt efter min plattång. Hade nämligen inte packat upp allt sen vi kom hem från Skövde, så trodde att den låg i resväskan. Tji fick jag, för det gjorde den inte. Ringer till syrran som säger att den är hos dom. Happ, var bara att tjura ännu mer och försöka göra något åt mitt kaos till hår. Hade gått med håret uppslängt i en toffs hela dagen, så det var inte det lättaste att hitta på något med det. Var ett åskmoln hela jag.Ursäkta Alfred att du fick stå ut med mig. Till slut efter många om och men gick jag till festen. Var lite segstartat för mig, men oj så kul jag hade sen. Var där sist av alla med några andra. Kom hem 3.15 imorse. Vi lyssnade på låtar som jag säkert inte hade hört på 10 år eller mer. Riktig nostalgi alltså! Dansade och skrattade om vart annat. Tack alla ni som gjorde kvällen så rolig. Hoppas på fler sånna fester. Had a blast! Tack också Hanna och Petra för att vi kunde vara hos er. Tror att det är era fina inre som speglar av sig på att festen blev så bra! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0