Jul

 
Det var som vanligt väldigt intensivt när vi var i Skövde. Träffa alla och hinna umgås och så :) Men som alltid är det värt det. Eftersom  man inte hinner det så mycket under resten av året. Blev mycket spelande, titta på film, fika och bara prata:) Ta igen saker sen sist helt enkelt! :)
 
 
Dagen efter vi kom till Skövde blev jag sjuk med hög feber, snuva och slemhosta. Blev lugnt julfirande för min del. När vi firade med mamma och syrrorna orkade jag inte göra iordning mig, så det fick bli pyjamas hela dagen. Hade en trevlig kväll med dem och fick jättefina julklappar :) Oturen i oturen var Alfreds pappa och syster också sjuka (förmodligen dom som smittat mig), så vi var tre stycken som hostade ikapp på självaste julafton. Det blev en dag fylld med traditioner, men mycket utöver det också eftersom vi inte var så krya den dagen. Egentligen skulle jag och Alfred firat halva dagen med pappa och systrarna men hoppade det, då jag inte villa smitta ner alla där. Fick träffa dom några dagar senare istället, vilket var jätteroligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0