hektiska dagar

Fasen vad hektiska dagar det varit. Inte hinner man med privatliv, endast skola som gäller. Igår var det sanslöst. Tenta på morgonen, hann hem, gick med Gaj, åt lite lunch, med andan i halsen cyklade jag till skolan, sen var det föreläsning, efter det satt jag hemma och läste i en skolbok. Var helt jäkla slutkörd igår. Duschade 1.20 på natten för att jag inte hann det innan på dagen. Aldrig hänt förut. Kan meddela att jag sov väldigt gott inatt! Idag har det varit skolarbete med basgruppen! De kom hem till mig, jag bjöd på fika och så pluggade vi. Spelade in en film till examinationen nästa vecka. Jösses vad vi har skrattat. En riktigt rolig dag. De var hos mig från 10.30 - 17.30, det var mycket vi skrattade under den tiden! Nu är jag trött igen. Ska njuta i soffan med min älskling och titta på Once upon a time :) Weee :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0