Bilder från Skövde- del 2

Kusin Maja :)
 
 
Linn vid mummus fina gran :)
 
 
Nyfikna Marley :)
 
 
Mammas fina gran :)
 
Alfreds föräldrars pynt :)
 
Nu är det jul igen!
 
 
Lite julfika hos Alfreds föräldrar :)
 
Anki, Alfreds mamma :)
 
Alfreds söta mormor :)
 
Middag på julafton hos Alfreds föräldrar :)
 
Tycker man ser på mig att jag hade feber där:( Dassig i ögonen, allmänt hängig. Yscha :( Över 39graders feber också:( Ett under att jag ens orkade göra iordning mig!
 
Raketer må vara fina, men hemska för djur! Den här killen var jätterädd! Stackare:( Fick äta lugnande mediciner!
 
Marley var inte lika rädd, tur det :)
 
Citte, Linns pojkvän :)
 
Tittut!
 
Tittut igen!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0