Allt sen sist.

Ja, jag verkar ha en tendens att skriva mycket i perioder och sen inte alls i andra. Något som jag skulle vilja ändra på kort sagt. Trivs som sagt inte med att det blir uppehåll, blir tomt inom mig på något sätt. Kliar i fingrarna! Har hänt massor sen sist, som alltid, inget konstigt, livet rullar ju på liksom. Skolan har börjat, hunnit med ett grupparbete och nästa ska påbörjas i veckan, sålt gammal kurslitteratur och köpt nya för samma pengar. Haft nollning, men var inte med på hela. Åkte till Skövde istället. Hände lite grejer som gjorde att jag och Alfred ville vara våra kära allra närmst. Det var ett bra val, hade ångrat mig annars. Känns så bra att man finns där för varann och stöttar och så. Känner att jag kommit en del i familjen närmre nu också, vilket inte alls är fel, snarare tvärtom! Så jag verkligen vill att det ska vara♥ Nu rullar vardagen på som vanligt igen, kom hem igår kväll, så börjar smått komma in i vardagen här i Karlstad igen. Det enda tråkiga är att jag har nackspärr. Har försökt med det mesta och det går nog sakta framåt och blir bättre, men det är så segt att ha det. Brukar få det en gång per år kanske, så får hoppas att jag inte får det mer under 2013! Peppar peppar, ta i trä!! Är inställd på att tänka positivt, är övertygad att det hjälper en gnutta på vägen!
 
Nepp, nu måste jag avrunda här, ska möta upp en som går terminen över mig och köpa en bok av henne, himla snällt :) Ses säkert senare :)
 
Använt liknande bild förut, men det är ungefär så det känns just nu. Kaos fast ändå inte, ifall ni fattar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0