thinking to much

Att tänka och fundera på saker och ting är jag bra på, nästan för bra på. Är till båda fördelar och nackdelar. Lite hatkärlek till det där. Det är något jag måste acceptera och inte störa mig på, för jag är ju jag och ingen annan. Men att skriva av sig lite av alla sina tankar och känslor gör nog gott. Få ur det ur systemet lite.
 
Det där med att acceptera sig själv är viktigt. Men säkert svårt många gånger. Är det inte det ena så är de det andra. Varför inte släppa alla de osäkra tankarna och bara sikta framåt? Lättare att skriva det än att göra det fullt ut. Men jobbar på det, det gör vi nog alla, vareviga dag. Det är bra att man är medveten om det så man kan tänka på det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0