Smink

Min syster Frida går 2 året på stylistprogrammet. När hon var här förra veckan så sminkade hon mig, blev verkligen hur fint som helst. Idag testade jag att göra likadant. Blev sådär. Hon gjorde helt klart bättre. Men hon hade självklart bättre penslar och så. Skulle vilja vara lika duktig som henne. Tycker ju inte jag är helt kass och man kan ju sig själv oftast bäst. Men var riktigt kul att bli sminkad av någon annan för omväxlings skull. Det har nog typ aldrig hänt förut, bara någon enstaka gång. Hon fär gärna göra det fler gånger! :)
 
Tyvärr går det inte att visa bilder då de blev så kassa. Helt fel färg blev det och så :/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0