Skola och fika :)

Examinationen gick bra! Skönt att det är över! Nu blir det långhelg, ska bli superskönt! Fast är ännu mer avis på mina fyra systrar som har sportlov som börjar i helgen, vill också ha mer än en vecka ledigt!!
 
Efter skolan gick jag hem till Johanna i snöstormen. Det är inte långt till henne då hon bor på Campus, men jösses, jag var helt nersnöad när jag kom fram. Tur att hon bjöd på te så jag blev varm igen :) Var jättetrevligt att få lite ensam tid med henne! Det vill jag verkligen att det ska bli fler gånger! Efter ett tag kom Moa förbi också :) Alltid trevligt att byta några ord med henne också :) Fick träffa hennes katt Pasta också! Superfin verkligen :) Blir bara mer och mer sugen på en katt, så det får det nog allt bli i framtiden :) Skulle ju så gärna vilja ha en hund också :) Så får suga på de karamellerna ett tag till, så ser vi sen :)
 
 
Sötnosen Marley :) Alltid när jag träffar någon som har katt så blir jag själv så sugen. Det ska vara en katt som gillar att mysa, för det gillar jag! :) En lugn en:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0