Mysiga dagar med mina killar

Resten av helgen har gått i seghetens anda, haha. Fast medvetet då. Varit så fullt upp nu det senaste så vi bestämde oss för att inte bestämma något. Så har gått runt i pyjamas nu i två dagar. Superskönt! Hihi! Det får man lov att göra ibland :) Igår hade vi myskväll med mat och annat gottigt. Blev att jag tittade på melodifestivalen och QX-galan också. Jättebra båda två! Skrattade och grät om vartannat! Så typiskt mig, att bli så känslomässig. Känslorna utanpå kroppen. Reagerar direkt om det blir sorgligt eller så i en film eller låt.
 
Idag har vi inte heller gjort så mycket. Slagit in traderapaket, förberett maten (blir tomatsoppa), klippt päls och klor på Gaj, städat m.m. Kanske var en del ändå, haha! Men det känns inte som så mycket. Kanske är för att det inte varit något krav, utan att man gör saker och ting i den mån man känner för det och hinner. Gör nog stor skillnad sånt!
 
Både jag och Alfred vaknade upp krassliga igår. Hosta och lite smått med feber. Vi brukar aldrig bli sjuka samtidigt, men det är nästan bäst när vi blir det, så är det över sen. Inte att ena blir det först och andra sen. Jag har varit sjuk en del nu det senaste:( Så tätt brukar jag inte vara det som jag varit nu. Men å andra sidan  har jag haft ett väldigt stressigt halvår bakom mig, så är helt övertygad om att det spelar in.
 
 
 
 
Varit två mysiga chilldagar med mina två killar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0