My last few days

Imorgon är det fredag och som alltid så längtar man efter helg. Till helgen blir det fest här hemma. Var ett bra tag sen, så det ska bli riktigt kul :) Blir en del olika personer! Bland annat Blom som är i Värmland några dagar :)
 
Haft en vecka full med plugg med basgruppen. Imorgon är det examination. Det ska vi nog klara oss igenom, precis som förra Fredagen. Ska bli skönt när det är gjort!
 
Var ute och gick med Alfred och Gaj i det härliga vädret förut :) 7°C och sol! Älskar det! Gav oss rikligt med energi vill jag lova. Nu hoppas vi det fortsätter på den vägen, för fler sånna promenader vill jag att det blir ! :)
 
Var på Sexparty igår med massa klasskompisar. Aldrig varit på sånt event förut. Var mycket bättre än jag trodde det skulle vara faktiskt! Riktigt kul och intressant! Det var inte bara prat om sex. Även andra saker som var bra för fötterna, vid mens och allt möjligt! Nu vore det roligt om man kunde fixa event för oriflame, mary kay, tupperware eller liknande! Har jag varit på sexparty, kan nog vad som helst passa! ;)
 
Lillkillen och jag har myst i soffan under gosiga filten båda två nu ikväll! Så härligt när han verkligen tyr sig och vill mysa! Riktiga guldstunder som man tar vara på! :)
 
Min älskling är så söt när man riktigt ser hur koncentrerad han ser ut :)

Blev en riktigt god middag vi avnjöt ikväll. Barbeque-smoke kryddat kött med hasselbackspotatis, sallad och tzatziki! Supergott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0