Mello :)

Yes, då var ännu en mellolördag avklarad. Jösses vad jag är en mellonörd alltså! Och vad paff man blev när man såg en bekant i publiken! "Määhmääh, det är ju han, Anton!". Haha! Smsade min vän Olivia direkt. Vi båda dog en smula ^^
 
Efter varje melloavsnitt nynnar jag på de låtarna som var bäst (enligt mig). Har en förmåga att lära mig låtarna jäkligt snabbt. Både för och nackdel ;) Längtar redan tills nästa lördag!
 
För övrigt har vi fått många saker gjorda här hemma. Städat och haft oss.Inte helt klara, men lite måste man ju ha att göra imorgon också;) Imorgon får vi gäster också :) Carro och hennes Jonas kommer på visit, det blir kul! Ett tag sen vi sågs, så det ser jag verkligen fram emot :) Även Emelie, Jenny och kanske Simon :) Blir fullt hus för någon timma :) Ska se vad jag kan knåpa ihop i fikaväg. Om det går helt åt fanders har jag kaffe, te och en Aladdinask att bjuda på ;) Det blir nog allt bra tror jag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0