Hunnit mycket!

Även denna dag väntade det plugg med basgruppen. Inte lika länge som de föregående dagarna dock. Som tur är! Vi är nu helt färdiga. Bara seminariet imorgon som väntar! Ska bli skönt när det är över och man kan bocka av en till grej på listan :)
 
Har redan hunnit plugga med gruppen, ätit lunch, varit ute och gått med mina killar, fikat och nu håller jag på och tvättar. Inte dåligt det inte. Vankas mer tvätt och sen blir det att göra iordning lite här hemma. Senare får vi se vad som händer. Älskar dagar som inte riktigt är planerade, utan att man tar dagarna lite som de kommer :) På det sättet tycker jag att jag slipper stress och så. Sen är det självklart kul att ha vissa saker planerade, men inte varje dag! Kan störa mig på en del människor som måste ha varje dag planerade ut i minsta detalj. Alla är vi olika, men dra inte med mig i det bara ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0