Gotta find a new one!

Köpte en jacka på Ellos i november. Använde den några gånger. Sen blev den kaputt. Gillade den svinmycket! Tråkigt som fasen att jag inte kunde använda den mer. Fick returnera den med pengarna tillbaka. Så nu är jag på jakt efter en ny. Har bara min tjock tjocka jackan för vargavintern. Så det lämpar sig snart inte riktigt när solen börjar titta fram mer och mer. MÅSTE.HITTA.NY.NU! Fast samtidigt vill man inte bara ta  vad som helst. Det ska ju kännas bra också. Annars kanske det blir likadant igen. Hoppas på att jag hittar någon. Att leta vinterjackor och så är inte det lättaste alltså. Nu ska jag ju mer ha en höstjacka typ, men ändå. Inte lätt det heller. Ja, jakten fortsätter..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0