Glad!

Var på sommarjobbsmässa förra veckan. Gick på några intervjuer. Den första var klockren. Igår fick jag ett samtal av hon som intervjuade mig. Skulle skicka efter papper från belastningsregistret och sen boka möta med henne när det kommit. Som det ser ut nu så är det ljust inför sommarjobb :)! Snacka om att jag är lycklig! Wiiieehoo! Då har både jag och Alfred fått isåfall :) Men vill ändå inte ropa hej än, för det är ändå inte helt 100. Sån är jag.  Måste ha saker svart på vitt för att förstå det. Innan är det overkligt liksom. Dessutom ser det ut som att många vänner ska vara i Karlstad och jobba över sommaren. Vilket är riktigt kul! Sommaren kommer nog bli riktigt bra alltså! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0